تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران نیازی به آمریکا ندارد/ چهره غرب در جنایت‌های میا‌نمار مشهود است

ایران نیازی به آمریکا ندارد/ چهره غرب در جنایت‌های میا‌نمار مشهود استبه گزارش‌ خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و رئیس هیأت امنای‌ دانشگاه آزاد در نخستین گردهمایی‌ علمی‌ اساتید و مدیران‌ گروه‌های معارف دانشگاه آزاد اسلامی‌ که امروز در کتابخانه‌ دکتر حبیبی‌ برگزار شد در جمع خبرنگاران در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف خود هیچ نیازی به موافقت‌ آمریکا ندارد در طول سال‌هایی که از انقلاب می‌گذرد آمریکایی‌ها هیچ گاه به ایران روی خوش نشان ندادند.

وی ادامه داد: ما نیازی به هواپیماهای‌ آمریکایی‌ نداریم و در حوزه بین‌المللی می‌توانیم‌ مشکلاتمان را برطرف‌ کنیم؛ نگرانی بابت‌ این اهرم فشاری که از سمت‌ مجلس نمایندگان آمریکا بر ما وارد می‌شود نداریم، زیرا این توهمی‌ است که آمریکا دارد و با این توهم به هیچ جا نخواهد رسید.

برنده جایزه صلح نوبل دست پرورده آمریکایی هاست

رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد ضمن اشاره به جنایت ها در میانمار‌ و سکوت برنده جایزه صلح نوبل‌، اظهار کرد: این خانم دست‌ پروده‌ آمریکایی‌ها و اروپایی‌هاست که به ناحق جایزه صلح نوبل‌ به او تعلق گرفته است؛ غربی‌ها تلاش کردند که این خانم را تبلیغ کنند و با ظاهر سازی‌ چهره‌ای مطلوب از او نشان دهند.

ولایتی‌ تصریح کرد: جامعه اسلامی ساکت نخواهد نشست‌ و از هر طریقی‌ که شده جلوی این دیکتاتورها را خواهد گرفت.

وی در خصوص تحریم‌ها‌ی جدید آمریکا علیه ایران ادامه داد: قطعاً این تحریم‌ها نقض‌ بر‌جام است، به دلیل اینکه آنها متعهد‌ شده بودند تسهیلات لازم را برای ما در نظر بگیرند اما رئیس‌ جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا و مجلس نمایندگان‌ فکر می‌کنند ما به آنها دل بسته‌ایم و نیازمندشان‌ هستیم در صورتی‌ که ما بدون تردید در شورای ناظر بر بر‌جام این موضوعات را مطرح می‌کنیم و پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران نیازی به آمریکا ندارد/ چهره غرب در جنایت‌های میا‌نمار مشهود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..