تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدید اینستاگرام؛ ارسال استوری به دایرکت

قابلیت جدید اینستاگرام؛ ارسال استوری به دایرکتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام با انتشار نسخه جدیدی از نرم افزار خود، قابلیتی تازه به بخش استوری اضافه کرد.

بخش استوری اینستاگرام که مدتی است به تقلید از اسنپ چت راه اندازی شد، توانست محبوبیت بیشتری نسبت به آن کسب کند. اینستاگرام نیز با توجه به در خواست کاربران روز به روز امکاناتی تازه به استوری اضافه می کند. اینبار اینستاگرام قابلیتی اضافه کرده است که می توانید از این پس استوری هایی که مشاهده می کنید را به وسیله دایرکت برای دوستان خود ارسال کنید تا دیگران نیز آن ها را مشاهده کنند.

البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید دیگران نیز مانند شما فقط 24 ساعت برای مشاهده استوری زمان دارند و پس از آن تصویر حذف می شود. نکته ای دیگر این است که استوری فردی که صفحه اش خصوصی سازی شده است را فقط برای کسانی می توانید ارسال کنید که جزو دنبال کنندگان او باشند در غیر این صورت استوری نمایش داده نمی شود.

انتهای پیام/

قابلیت ارسال استوری به دایرکت به اینستاگرام اضافه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدید اینستاگرام؛ ارسال استوری به دایرکت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..