تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان انتشار iOS 11 مشخص شد

زمان انتشار iOS 11 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل قرار است جدیدترین نسخه سیستم عامل خود یعنی آی او اس 11 را همزمان با عرضه گوشی‌های جدید برای عموم کاربران عرضه کند.

اپل قصد دارد فقط از نرم افزارهای 64 بیتی پشتیبانی کند تا سرعت سیستم عامل خود را افزایش دهد. با ایجاد چنین تغییری در آی او اس، فقط دستگاه‌هایی توانایی دریافت نسخه جدید آی او اس را دارند که پردازشگرشان از نرم‌افزارهای 64 بیتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین گوشی‌هایی مانند آیفون 5 که پردازنده‌ 32 بیتی دارند، امکان دریافت آی او اس 11 را ندارند.

اپل طی چند ماه گذشته چندین بار نسخه‌های آزمایشی آی او اس 11 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده است و این بار نسخه رسمی خود را در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای عموم کاربران منتشر می‌کند.

در آس او اس 11 تغییرات ظاهری زیادی ایجاد شده است از جمله؛ اضافه شدن سیستم جدید Drag & Drop، امکان ویرایش اسکرین شات‌ها در لحظه و بهبود تجربه چند برنامه‌ای و امکان پرداخت از طریق iMessage که یکی از بارزترین نمونه های آن تغییر در کنترل‌سنتر است. به این ترتیب با اضافه شدن قابلیت شخصی‌سازی، می توانید میانبرهای دلخواه خود را قرار دهید. در ادامه برخی از این تغییرات را مشاهده می‌کنید.

تصویر سمت راست متعلق به  آی‌اوس 10 و تصویر سمت چپ متعلق به آی‌او‌اس 11 است

 زمان انتشار iOS 11 مشخص شد

زمان انتشار iOS 11 مشخص شد

زمان انتشار iOS 11 مشخص شد

زمان انتشار iOS 11 مشخص شد

زمان انتشار iOS 11 مشخص شد

انتهای پیام/

زمان عرضه رسمی آی او اس 11 مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان انتشار iOS 11 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..