تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید باشگاه ایتالیایی از عملکرد جواد معنوی‌نژاد

خبر پیوستن معنوی نژاد در سایت رسمی باشگاه ورونابه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام قهرمانی بزرگ جهان توانست مقابل حریفان خود درخشش خوبی از خود به نمایش بگذارد.

به همین منظور باشگاه ورونا ایتالیا یکی از تیم های قدرتمند سری آ، با انتشار تصویری از محمد جواد معنوی نژاد ستاره جوان و پدیده نوظهور تیم ملی والیبال کشورمان حضور این بازیکن برابر آمریکا در مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان -ژاپن را بازتاب داد.

گفتنی است؛ معنوی نژاد تیرماه سال جاری  به صورت رسمی به تیم «بلو والی ورونا» در سری A ایتالیا پیوست. مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند قرارداد وی یک ساله است و قابلیت تمدید برای سال های بعد را خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ ملی‌پوشان والیبال ایران روز گذشته در برابر آمریکا، سه بر دو به پیروزی رسیدند تا با دو برد و چهار امتیاز صدرنشین شوند.

خبر پیوستن معنوی نژاد در سایت رسمی باشگاه ورونا 

انتهای پیام/

تمجید اینستاگرامی باشگاه ورونا از معنوی نژاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید باشگاه ایتالیایی از عملکرد جواد معنوی‌نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..