تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجف اشرف میزبان جشنواره عمار شد

نجف اشرف میزبان جشنواره عمار شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه اکران‌های بین‌المللی جشنواره عمار، مرکز امام صادق شهر نجف اشرف، میزبان آثار داستانی این جشنواره شد.

بنا بر این گزارش، فیلم کوتاه «راننده» به کارگردانی سید سجاد قافله‌باشی و «علمک» به کارگردانی حسین دارابی، دو اثری بودند که در این موسسه دینی نجف اشرف به نمایش درآمد.

فیلم داستانی «راننده» که جهت اکران در این مرکز به صورت خودجوش توسط «نهضت مردمی ترجمه» به عربی ترجمه شده، اثری ۱۵ دقیقه‌ای است که داستان راننده‌ای را روایت ‌می‌کند که مسافرانش راز دلشان را با او مطرح می‌کنند. «علمک» نیز بازخورد مردم از برخورد به یک علمک گاز را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ترجمه خودجوش فیلم‌های ایرانی در عراق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجف اشرف میزبان جشنواره عمار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..