تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم شدید دانش آموز دختر توسط معلم + فیلم

ضرب و شتم شدید دانش آموز دختر توسط معلم + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار خشونت آمیز یک معلم اهل آفریقای جنوبی را با  دانش آموز دختر به تصویر می کشد.  این ویدئو که تبدیل به یکی از داغ‌ترین‌ها در یوتیوب شده است معلمی را نشان می‌دهد که با چوب به جان دانش‌آموز بی دفاع افتاده است و او را به شدت کتک می‌زند.

نکته جالب اینجاست که در حالی که دختر از شدت ضربات فریاد می کشد، صدای خنده و قهقهه همکلاسی‌هایش شنیده می‌شود. بنا به ادعای شاهدان عینی این معلم ابتدا  دانش آموز دیگری را کتک زده بود و این ویدئو مربوط به ضرب و شتم دانش آموز دوم است. این اتفاق در حالی می‌افتد که تنبیه بدنی دانش آموزان  از حدود 20 سال پیش در سراسر آفریقای جنوبی ممنوع اعلام شده است.

 گفتنی است؛  ویدئوی زیر در حالی منتشر شده است که اخیرا 7 معلم در آفریقای جنوبی به اتهام  توهین به دانش آموزان و همچنین سوء استفاده جنسی از آنها از کار معلق شده اند. دپارتمان آموزشی شهر " کوازولو نتال "  آفریقای جنوبی تایید کرد در حال بررسی اتهامات متعددی است که علیه معلمان این منطقه اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

رفتار وحشتناک معلم با دانش آموز دختر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم شدید دانش آموز دختر توسط معلم + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..