تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام نامه تعامل نخبگان با دولت دراستان تدوین می شود

نظام نامه تعامل نخبگان با دولت دراستان تدوین می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نخستین میز گفتگوی دولت و نخبگان استان گفت: در سالیان اخیر بین صاحب نظران و محققان دانشگاهی و مدیران اجرایی فاصله بوده است ولی امروزه توسعه نظام مند مشارکت مردم در امور جامعه راه حل رسیدن به حکمرانی خوب و رفع فاصله بین صاحب نظران و مدیران است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با رویکرد مشارکت واقعی مردم درامر توسعه، در عرصه سیاسی خانه احزاب، در عرصه اجتماعی خانه تشکل های غیردولتی، در حوزه جوانان خانه جوانان و در حوزه زنان، پارلمان زنان در استان راه اندازی شده است.


وی با اشاره به مولفه های نظام نامه تعامل نخبگان با دولت گفت: یکی از مولفه های این تعامل نامه راه اندازی ماهانه میز گفتگوی موضوعی دولت با نخبگان است.


حسینی افزود: استفاده از حداقل یک نخبه جوان به عنوان مشاور جوان نخبه استاندار، دستگاه های اجرایی و حوزه های زیر مجموعه معاونت اجتماعی، سیاسی و امنیتی از مولفه های دیگر این تعامل نامه خواهد بود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: عضویت نخبگان در کارگروه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان، عضویت نخبگان در پارلمان مشورتی زنان استان و عضویت آنان در شورای مرکزی خانه تشکل های غیر دولتی استان از دیگر مولفه های این نظام نامه خواهد بود.


حسینی در ادامه گفت: تا پایان امسال 133/5 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تکاپو برای اشتغال زایی در این استان به بخش خصوصی پرداخت می شود.


وی افزود: این تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال زایی پرداخت می شود و نخبگان نیز باید از این ظرفیت برای کارآفرینی استفاده کنند.

انتهای پیام// م.ط

صحبتهای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی درباره تدوین نظام نامه تعامل نخبگان با دولت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام نامه تعامل نخبگان با دولت دراستان تدوین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..