تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی حداکثری مشهد برای آغاز نوروز دانایی

آمادگي حداكثري مشهد براي آغاز نوروز دانايي به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عليرضا رشيديان استاندار خراسان رضوي گفت : با توجه به اهميت موضوع شروع سال تحصيلي بر اساس ابلاغيه امسال وزیركشور در حوزه هاي حمل و نقل ،ترافيك ،آتش نشاني آمادگي هاي لازم صورت گرفته است.

 عليرضا رشيديان افزود: اطلاع رساني در خصوص توجيه خانواده هاي دانش آموزان در بحث حمل و نقل فرزندان امري الزاميست .

 وي ادامه داد :شهرداري در خصوص مناسب سازي و زيبا سازي فضاي شهري و روستايي ،مديريت پسماند كار هاي لازم را انجام داده است.

 وي با توجه مصادف شدن ايام محرم با آغاز سال تحصيلي گفت : تدابير و اقدامات لازم از نظر امنيتي نيز صورت گرفته است.

 استاندار خراسان رضوي با بيان اينكه سرمايه گذاري براي اموزش و پرورش سرمايه گزاري براي آينده است افزود:مناطق زلزله زده از اهميت بسياري برخوردارند وتوجه ويژه به اين مناطق در دستور كار قرار گرفته است.

 کاظمی مدير كل آموزش و پرورش خراسان رضوي نيز در خصوص آماده سازي ، بهسازي و ايجاد كلاس هاي جديد در مدارس گفت : تعداد 70پروژه با ٤٣٦كلاس درس با هزينه ي ٤٨ميليارد تومان امسال به بهره برداري رسيد.

 وي گفت : ازين مبلغ در حاشيه شهر ٩پروژه با ٨٢ كلاس درس و ٧/٥ميليارد تومان و در مناطق زلزله زده و رضويه نيز٣پروژه به مبلغ ٧٥٠ميليون تومان هزينه شده است.

انتهاي پيام//ه.ج


گفته های استاندار و مدير كل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد اقدامات انجام شده برای شروع سال تحصیلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی حداکثری مشهد برای آغاز نوروز دانایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..