تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود مدیریت واحد در حوزه حقوق شهروندی

 مديريت واحد در حوزه حقوق شهروندی نداريمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهيندخت مولاوردی دستيار محترم رئيس جمهور در امور حقوق شهروندی پیش‌از ظهر امروز در همایش حقوق شهروندی و توسعه پایدار که در سنندج برگزار شد،گفت: باید بین حقوق شهروندی و توسعه پایدار یک ارتباط و نسبت برقرار کنیم.

وی با اشاره به اينكه بايد دستيار مردم و جامعه مدنی باشيم تا دستيار دولت ،افزود: از زمان مشروطه تا كنون ما اين مطالبه را داشته ایم اما چالش های نظری فراوانی پیش روی ما است.

دستيار رئيس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی به عنوان برنامه و خط مشی دولت در اين سند اعلام شده است كه يكی از ضروری ترين الزامات ما چالش قوایی است و ما هنوز یک مدیریت واحد در حوزه شهروندی نداریم.

مولاوردی بیان کرد: در منشور حقوق شهروندی ۲۲ حق و ۱۲٠ ماده درج شده است و در ۲۹ آذر سال ۹۵ توسط رئيس جمهور ابلاغ و اعلام شد و اکنون زمان «اقدام و عمل» است.

دستيار رئيس جمهور در امور حقوق شهروندی اظهار داشت: در ابتدای كار دولت دوازدهم ابتدا يك برنامه صد روزه و بعد از آن برنامه ٤ ساله ارائه خواهيم كرد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود مدیریت واحد در حوزه حقوق شهروندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..