تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبادل و انتقال تجربیات٬ مهمترین هدف انجمن زنان کارآفرین کشور

تبادل و انتقال تجربیات٬ مهمترین هدف انجمن زنان کارآفرین کشور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فخرالسادات محتشمی پور رئیس انجمن زنان مدیر کارآفرین کشور شامگاه دیروز در دومین نشست هم اندیشی زنان کارآفرین صادرکننده درحوزه کالا و خدمات در استان کردستان که باحضور مسئولین سازمان توسعه تجارت ایران در سازمان صنعت و معدن برگزارشد، گفت: انجمن زنان کارآفرین درسال٨۴ به همت زنان کارآفرین باعنوان انجمن زنان مدیرکارآفرین تاسیس شد.

وی افزود: برگزاری همایش های سالانه، برگزاری نشست ها در استان ها، برگزاری همایش های استانی در دانشگاه ها، برگزاری نشست های تخصصی، انجام سفرهای فصلی به استان ها و برگزاری نمایشگاه های تخصصی از جمله اقدامات انجمن زنان مدیر کارآفرین می باشد.

محتشمی پور با اشاره به اینکه امسال دومین سفر استانی انجمن زنان کارآفرین کشور به استان کردستان است گفت: رویکرد ما درسفرهای استانی، ایجاد ارتباط با زنان کارآفرین و صاحب کسب و کار و بررسی مشکلات آنها است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری سفرهای استانی تقویت شبکه های اطلاعاتی کارآفرینی، کمک به پرورش ایده های خلاق، بازدید از فضای کسب و کار بانوان کارآفرین، ترویج و توسعه کارآفرینی،برگزاری کارگاه های آموزشی و انتقال تجربیات می باشد.

رئیس انجمن مدیر زنان کارآفرین کشور بیان کرد:این بنیاد طی ۱۳ فعالیت خود دو هدف عمده ( تبادل تجربیات میان اعضا و انتقال تجربیات به جوانان ودختران فارغ التحصیل) را دنبال می کند.

وی به اهمیت برگزاری همایش ها اشاره کرد و گفت: در همایش زنان کارآفرین، موانع اجتماعی و فرهنگی برای فعالیت بانوان، راه های تامین سرمایه، شناسایی فرصت های کسب وکار، عدم دسترسی به امکانات مورد نیاز و ترویج کسب و کارهای کوچک مطرح و بررسی می شود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبادل و انتقال تجربیات٬ مهمترین هدف انجمن زنان کارآفرین کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..