تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد مرگبار قطار با کارگران راه آهن تنگ هفت لرستان

برخورد مرگبار قطار با کارگران راه آهن تنگ هفت لرستان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر روابط مرکز فوریت های پزشکی استان لرستان گفت: صبح امروز بر اثر برخورد قطار در ایستگاه تنگ هفت منطقه سپید دشت با کارگران یک نفر فوت کرد و 2 نفر قطع عضو شدند.

فتحی افزود: صبح امروز هنگامی که کارگران در ایستگاه تنگ هفت سپید دشت مشغول ریل گذاری بودند یک دستگاه قطار که از جنوب به تهران در حرکت بود با کارگران برخورد و یک نفر از کارگران در دم جان باخت و 2 نفر هم قطع عضو شدند.

یک دستگاه بالگرد برای اعزام مصدومان حادثه به منطقه ایستگاه تنگ هفت اعزام شده است.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/ی

جان باختن یک نفر در برخورد قطار با کارگران راه آهن تنگ هفت لرستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد مرگبار قطار با کارگران راه آهن تنگ هفت لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..