تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از روند اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «رستاخیز»

رستاخیزتقی علیقلی‌زاده تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران بین‌المللی «رستاخیز» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هنوز در حال برنامه ریزی برای عرضه بین‌المللی آن هستیم. از آنجا که اکران آن در کشورمان توقف چند ساله دارد، فرصت را برای ایجاد روابط فرهنگی با سایر کشورها و رایزنی برای اکران از دست دادیم. با وجود این، برای اکران بین‌المللی رستاخیز تلاش می‌کنیم.

این تهیه‌کننده بیان کرد: امیدوارم «رستاخیز» تا محرم سال آینده در مکان‌های مختلف دنیا عرضه و اکران شده باشد و این موضوع زمینه ساز اکران داخلی شود. پخش داخلی این فیلم بر عهده حوزه هنری است.

وی همچنین درباره اکران بین‌المللی «یه‌وا» اظهار داشت: این فیلم چندی پیش در جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال حضور پیدا کرد. همچنین ، به زودی در جشنواره های جهانی آسیاپاسیفیک استرالیا و میل ولی آمریکا حضور پیدا خواهد کرد.

علیقلی‌زاده خاطرنشان کرد: پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده بنیاد سینمایی فارابی و پخش داخلی را دفتر پخش حبیب اسماعیلی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

تلاش‌ها برای اکران بین‌المللی رستاخیز ادامه دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از روند اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «رستاخیز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..