تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته پایانی شهریور 96 و میزبانی گالری‌ها از هنردوستان

گالری هایی که در هفته پایانی شهریور ماه میزبان هنرمندان می شوندبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شوند و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

نمایشگاه «نگارخانه پرنگار» از تاریخ ۱۹ شهریور لغایت ۲۶ شهریور با حضور ۲۲ هنرمند به نام «نگار» برپا می‌شود. این هنرمندان زمینه نقاشی و هنرهای دستی (میناکاری، الیاف نمدی، کچه، نگارگری، نقاشی‌خط، عکاسی و ...) به صورت گروهی کار می‌کنند.

ایده این گردهمایی برگرفته از نام نگار است که خود به معنای تصویر زیبا و نقش و نقاشی است. 

گالری نگاه

سعید امدادیان، بابک کبود، سیروان کمالی، آرمان یعقوب‌پور، مظفر بلسی، محمدرضا فیروزه‌ای، هاشم بدری، امید فاضلی، امین بختیاری، سیروس والی زاده و عباس نسل شاملو آثار خود را در این گالری از 24 شهریور تا 5  مهر عرضه می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند.

گالری فردا

آرتا زینلیان آثار خود را در این گالری از 24 تا 30 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید به گالری فردا مراجعه کنند.

گالری سایه

هنرمندانی چون سارا اصلان بیگی، فراز حبیب اللهیان، محدثه گلستانی، پریا فردوس، سپیده مستوفی، علیرضا عباسی، ثمره بدری، هما صدر و پگاه پیرهادی آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 شهریور ماه سال جاری عرضه می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

گالری ساربان

محمدرضا کلانتری آثار رسول کاظمی را گردآوری کرده است و از 24 شهریور تا 3 مهر ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ساربان مراجعه کنند. این مجسمه‌ها ترکیبی از پیکره‌های فلزی گاو، ابزار کشاورزی و چوب‌های تراشیده شده هستند که با فرمی خاص، سعی دارند وحدتی نامتعادل را بازنمایی کنند.

گالری گلستان

نسرین عتیقه‌چی آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 شهریور ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری گلستان مراجعه کنند.

نگارخانه والی

سارا واصف نیا آثار خود را در این گالری از 24 شهریور تا 4 مهر ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه والی مراجعه کنند.

گالری آیریک

الهام گردون‌زاده آثار خود را در این گالری از 24 تا 30 شهریور ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایریک مراجعه کنند.

گالری ویستا

محمدرضا عرب خزائلی آثار خود را در این گالری از 24 شهریور تا 11 مهرماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری ویستا مراجعه کنند.

گالری ایوان

نازنین علایی نیا آثار خود را در این گالری از 24 شهریور تا 7 مهرماه سال جاری عرضه می کند.

گالری نک

هنرمندانی چون سمانه احمدی، رضا افسری، شروین امدادیان، وجید امینی، کتایون برزگر، فائزه بهارلویی، هانا بیزلی، مهرداد پور نظرعلی، آتوسا جان نثاری، علیرضا جدی، امیر جدیدی، علیرضا جهرمی، داریوش حسینی، امیرحسین حشمتی، آیدین خانکشی‌پور، مهرداد خطایی، محمد خلیلی، پرهام دیده‌ور، علی ذاکری،  نوید رسولی، زروان روح بخشان، رهام شامخ،  هیرو شیخ‌الاسلامی، آوا شیرجعفری، کامبیز صبری، ژاله طالب پور، یعقوب عمامه پیچ، مهسا کریمی زاده، سوگل کاشانی، شیوا کاکاوند، امیر کریمی، آثار خود را در نمایشگاه گروهی نقاشی، طراحی، چاپ، مجسمه، عکس با عنوان فروش سالانه گالری نک از 24 شهریور تا 13 مهرماه سال جاری عرضه می کنند.

نگارخانه بهنام دانش پور

سومین حراج آثار هنری گالری بهنام ‌دهش‌پور از تاریخ 23 شهریور تا 4 مهرماه برگزار می‌شود. نفیسه امدادی مدیرگالری با بیان این مطلب گفت: حراج سالیانه گالری بهنام دهش پور با نمایش بیش از 50 اثر (شامل مجسمه، عکس، نقاشی) از تاریخ 23 شهریور ماه تا 4 مهرماه در محل این گالری برگزار می‌شود. به گفته او، این سومین تجربه ما در برگزاری حراج‌های سالیانه است. در این نمایشگاه آثار بسیاری از هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود که از میان آنها می‌توان احمد آریامنش، بهمن آزموده، رامین اعتمادی بزرگ، هما بذرافشان، عبدالحمید پازوکی، شیده تامی اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته پایانی شهریور 96 و میزبانی گالری‌ها از هنردوستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..