تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه املت دریایی، صبحانه دریایی

۵۹۶۶۶۱

۳۵۶  بازدید

املت دریایی یک نوع متفاوت از املت است که طرز تهیه آن را آورده ایم.

مجله سرآشپز - سمیه دیندار: املت دریایی یک نوع متفاوت از املت است که طرز تهیه آن را آورده ایم.


مواد مورد نیاز


میگو (پاک شده): 100 گرم تخم مرغ: 6 عدد سیر (له شده): 2 حبه دانه میخک: 1 عدد فلفل چیلی: یک چهارم ق چ دانه تخم زیره: یک سوم ق چ سس مایونز: یک دوم پیمانه چیپس (خردشده): 2 ق س نمک و فلفل: به میزان لازم روغن زیتون: 4 ق س  طرز تهیه املت دریایی، صبحانه دریایی


طرز پخت:


1.    2 قاشق سوپخوری روغن زیتون (یا کره) را داخل تابه ای گرم کنید. بعد میگو، سیر، دانه میخک، فلفل چیلی، دانه تخم زیره، نمک و فلفل را به آن افزوده و به مدت 3 دقیقه تفت دهید تا بوی ادویه ها به مشام رسیده و میگو بپزد. سپس از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید تا به دمای محیط برسد.


2.    سس مایونز و چیپس را به مخلوط میگو افزوده و با هم مخلوط کنید.


3.    تخم مرغ را در کاسه ای شکسته و با استفاده از چنگالی هم بزنید تا کاملا سفیده با زرده مخلوط شود. بعد نمک و فلفل آن را اندازه کرده و هم بزنید.


4.    بقیه روغن زیتون (یا کره) را درون تابه کوچکی بریزید. سپس با استفاده از قلم مویی آن را به دیواره تابه بمالید و روی حرارت قرار دهید. بعد به وسیله ملاقه مقداری از مایه تخم مرغی را داخل آن بریزید (برای آنکه مایه به تابه نچسبد، دسته آن را بگیرید و تکان دهید) و بگذارید تا زیر نیمرو برشته و روی آن نرم شود.


5.    با استفاده از قاشقی مقداری از مخلوط مواد را روی نیمی از نیمرو ریخته و تابه را کمی کج کنید. بعد به وسیله کفگیری نیمه دیگر نیمرو را روی مواد برگردانید. سپس داخل ظرفی بگذارید (این کار را تکرار کنید تا مواد تمام شود).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه املت دریایی، صبحانه دریایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..