تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیابان ارم شیراز محور گردشگری می شود

مقيمي، عضو شوراي شهر شيراز: خیابان ارم شیراز محور گردشگری می شود

استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: عضو شورای اسلامی شهر شیراز از تبدیل خیابان ارم شیراز به محور گردشگری خبر داد.

قاسم مقيمي با اعلام اين مطلب افزود: محور ارم شيراز از معابر انساني شهر شيراز است كه علاوه بر مجاورت با باغ تاريخي ارم شيراز از جاذبههاي پياده محور شهر نيز محسوب مي شود و كمتر شهروند شيرازي است كه از اين نوستالژي شهري بهره نبرده باشد.
نايب رئيس كميسيون گردشگري شهر شيراز ادامه داد: ضروري است تا با استفاده از كارمايه هاي گردشگري و بسترسازي مناسب اين محور، هم اقدام مناسبي جهت حفظ حريم منظر و فيزيكي باغ ارم انجام شود هم به حفظ هويت و اصالت آن كمك كرد و هم زمينه بهتر و وسيع تري براي گردش و استراحت خانواده ها و بازديدكنندگان فراهم نمود. ناظر شورا در منطقه يك شهرداري شيراز با اشاره به رويكرد انسان محوري در حوزه هاي عمراني شهرداري منطقه يك، اين محور را محلي مناسب براي ارائه توانمندي هاي فرهنگي و هنري شهروندان شيرازي و عرضه محصولات سنتي و صنايع دستي فارس و آشنايي بيشتر با جاذبه هاي تاريخي و زيست محيطي آن عنوان كرد.
مقيمي با اشاره به محاصره شدن باغ ارم شيراز در سه جبهه جنوب، شرق و شمال توسط خودروها گفت: اثرات سوء ناشي از آلودگيهاي صوتي و زيست محيطي وسايط نقليه و همينطور تكانشها و لرزشهايي كه از تردد آنها ايجاد ميشود، اكوسيستم طبيعي باغ ارم را با تهديد مواجه كرده و به جهت تراكم خودروها و خطرات ناشي از تصادفات در اطراف باغ ارم، علاقمندان و گردشگران كمتري از محدوده خيابان ارم و محيط خارجي باغ ارم استفاده كنند. اين عضو شوراي اسلامي شهر شيراز، ظرفیت فرهنگي، اجتماعي، تفريحي و گردشگري را از مهمترين شاخصهها در ساخت و سازهاي شهرداري منطقه يك برشمرد و خاطرنشان كرد: تا پايان سال جاري حداقل سه پروژه شاخص ديگر با رويكرد گردشگري و زيست محيطي به شهروندان فهيم و فرهنگ دوست اين منطقه عرضه خواهد شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیابان ارم شیراز محور گردشگری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..