تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ کشته در تصادف محور قم - اراک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، مهدی فراهانی معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: حادثه تصادف در محور قم - اراک حوالی دو راهی آشتیان رخ داد.

۶ کشته در تصادف خودرو در محور قم - اراک + عکس

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که متأسفانه هر ۶ نفر سرنشینان خودرو سواری در دم فوت کردند.

فراهانی ابراز داشت: آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم سریعا خود را به محل حادثه رساند اما به دلیل شدت ضربه وارده، هر پنج نفر در دم فوت کرده بودند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۱۹:۱۵ و طی تماس با اورژانس ۱۱۵ تصادف دو خودروی سنگین و سبک به فوریت‌های پزشکی (اورژانس۱۱۵) استان قم اعلام شد.

پس از حضور آمبولانس وکارشناسان فوریت‌های پزشکی و ارزیابی نهایی صحنه تصادف مشخص شد این تصادف دلخراش که در مسیر دوراهی آشتیان اتفاق افتاده متأسفانه ۶ نفر فوتی در دم و ۳ مجروح به‌جای گذاشته است.

فوتی‌های این تصادف ۶ نفر که ۴ خانم و ۲ آقا می‌باشد و هر ۶ نفر نیز سرنشینان خودروی سبک بودند و۳ مجروح این تصادف نیز که هر ۳ نفر سرنشینان خودرو سنگین بودند بصورت سرپایی توسط پرسنل اورژانس در محل درمان شدند.

پرسنل اورژانس و دیگر دستگاه‌های امدادی همچنان جهت پاکسازی صحنه تصادف در محل حضور دارند.

انتهای پیام/ی

   تصادف خودرو در محور قم - اراک ۶ کشته برجای گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ کشته در تصادف محور قم - اراک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..