تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل پسربچه 11 ساله توسط یک «روانی»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، راز مفقود شدن نوجوان یازده ساله که 5 روز پیش خبر مفقود شدن به پلیس اعلام شده بود با کشف جسد وی برملا شد.

براساس این گزارش پس از اعلام خبر مفقودی این پسربچه به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات میدانی و تخصصی کارگاهان پلیس آگاهی آغاز شد و نهایتاً مشخص شد که این نوجوان 11 ساله توسط فرد 22 ساله‌ای به قتل رسیده است.

در اعترافات قاتل عنوان شده که وی این پسربچه 11 ساله را در محدود میدان گمرک و به بهانه نشان دادن کبوترانش به درون منزل کشاندن و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رسانده است.

به گزارش تسنیم قاتل در اعترافاتش عنوان کرده که پس از به قتل رساندن این نوجوان 11 ساله جسد وی را بسته‌بندی کرده و به همراه برادرش به کیلومتر 60 جاده قم منتقل و در آنجا رها کرده است.

براساس اعلام پلیس آگاهی تهران بزرگ بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که قاتل احتمالاً از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل بوده و به دنبال اعترافات وی در ساعت 10 شب 22 شهریور ماه کارآگاهان اداره دهم پلیس اگاهی موفق به کشف جسد این پسربچه در محل رهاسازی جسد شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل پسربچه 11 ساله توسط یک «روانی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..