تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران آفتاب محروم از خورشید

دختران آفتاب محروم از خورشیدسید مصطفی امامی، مدیر موسسه خیریه شبانه روزی عمید صفوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: دختران ۵ تا ۱۲ ساله‌ای که از بی سرپرست یا بدسرپرست هستند در این آسایشگاه خیریه زندگی می‌کنند که با حمایت خیران اداره می‌شود.

وی افزود: این محل قدیمی‌ترین موسسه خیریه شبانه روزی است که در سال ۱۳۴۶ واگذار و با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت است.

امامی با اشاره پرورش کودکان خردسال و نوجوان در این محل، بیان کرد: فعالیت‌های مددکاری، روانشناسی، تربیتی، آموزشی و بهداشتی برای این کودکان با کادری مجرب انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقاء کیفیت سلامت جسمی فرزندان این موسسه از طریق تغذیه سالم و مناسب با انجام آزمایشات سالانه و ارجاء به پزشکان متخصص در هنگام بیماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر موسسه شبانه روزی دخترانه عمیدصفوی با بیان اینکه ترغیب و تشویق دانش آموزان به ادامه تحصیل و پرداخت هزینه‌های آنان از جمله کار‌های این مرکز است، عنوان کرد: آماده سازی آنان برای تشکیل خانواده، مراقبت و پیگیری آتیه آنان بعد از ازدواج یا ادامه تحصیل، جذب حامی مالی و برگزاری اردو‌های فرهنگی و تفریحی شهری از دیگر فعالیت‌های لازم برای اعضای این مرکز می‌باشد.

انتهای پیام//ف.ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران آفتاب محروم از خورشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..