تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مشهد

آغاز مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  نزهت شیخ زاده کارشناس فرهنگی و رابط قصه گویی کانون فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی درمراسم آغاز  این جشنواره گفت: ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان یک واسطه تربیتی، ارتقاء سطح قصه گویی در مراکز فرهنگی کشور و تبادل تجربیات بین قصه گو‌های کانون با قصه گو‌های بومی و محلی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: ۱۳۰ نفر در مرحله اول این جشنواره در سه بخش قصه گویی، مقاله نویسی و داستان نویسی شرکت کردند.

کارشناس فرهنگی و رابط قصه گویی کانون فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: پس از مرحله داوری ۲۴ نفر از بخش کانونی، ۸ نفر بخش آزاد، ۱۲ عضو نوجوان و ۴ نفر از بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ به مرحله استانی راه یافتند.


بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در هفت بخش مربیان کانون، آزاد، پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ ها، فراگیر، نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ ساله، قصه گویان بین المللی و مقاله نویسی بهمن امسال برگزار خواهد شد.


در مرحله بین المللی سه برگزیده در بخش ملی، سه برگزیده در بخش بین المللی، دو برگزیده در بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ، یک برگزیده در بخش فراگیر برای کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه و سه برگزیده در بخش نوجوانان جایزه خواهند گرفت.


در بخش رضوی نیز علاوه بر حضور هشت قصه گو و هشت داستان نویس برگزیده در جشنواره، این افراد به پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در سال آینده نیز معرفی خواهند شد.


مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی آبان ماه در سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج

برگزاری بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..