تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل انتشار محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مسئول پلیس فتای استان گلستان گفت: در راستای برخورد با عاملین و گردانندگان کانال‌ها، گروه ها‌ی منتشر کننده فساد و فحشا در شبکه‌های اجتماعی، براساس رصد صورت گرفته، فردی ناشناس با راه اندازی چند کانال و گروه در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌ها می‌کرد موضوع در دستور کار کارشناسان این یگان قرار گرفت.


سروان صاحبکاران ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، ادمین اصلی کانال و گروه‌ها، با چندهزار نفر عضو، شناسایی شد.


وی گفت: با هماهنگی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر، و در مواجهه با مدارک غیر قابل انکار، به مدیریت کانال و گروه‌های مذکور اعتراف و انگیره خود از این اقدام را صرفاً سرگرمی دانست.


این مقام انتظامی افزود: پرونده به همراه متهم به جهت تعیین تکلیف قضایی به دادسرا اعزام شد.


سروان صاحبکاران گفت: در قانون جرایم رایانه‌ای در خصوص انتشار محتوای مستهجن، در مواد ۱۴ و ۱۵ قانون مذکور مجازات حبس تا دو سال زندان و ۴ میلیون تومان جریمه درنظر گرفته شده است.


مسئول پلیس فتا استان از هموطنان درخواست کرد: شهروندان محترم در صورت مواجهه با هر گونه مورد غیر اخلاقی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

دستگیری عامل انتشار محتوای فیلم‌های مستهجن در فضای مجازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل انتشار محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..