تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح حامیان آب/جنگ آینده در خصوص آب است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛صادق پور،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب، پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از حامیان برتر استان قم بیان کرد: حفظ منابع آب ضروری است چرا که آب از کیلومترها آن طرف تر به قم می آید و سعی کردیم از ظرفیت دانش اموزان با برنامه های مختلف در راستای استفاده بهینه از آب استفاده کنیم.

صادقی از تاثیر به سزای حامیان آب گفت و افزود: فرهنگ ما در مصرف آب متاسفانه بسیار نادرست است و دانش اموزان می توانند در تغییر این فرهنگ موثر باشند.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰مدرسه استان در طرح حامیان آب همکاری دارند،  چهار هزارو چهارصد حامی آب در قم وجود دارد.

خلیلی، مدیر کل روابط عمومی آبفا کشور هم در این آیین گفت: شرکت آبفای قم پیشتاز در زمینه رفع بحران آب است، ان هم در وضعیتی که آب کشور یک ابرچالش محسوب می شود، که نیازمند مدیریت ویژه است.

وی عنوان کرد: با اشاره به اینکه پیشنیان ما به خوبی از آب استفاده می کردند، ما در فرهنگ خودمان برای کرامت آب آیین و رسوم خاص داریم، اما الان در مرحله ای هستیم ک نیاز به یک وفاق ملی هستیم تا برای نسل های آینده آب باقی بماند.

صادقی استاندار قم هم در این آیین با اشاره به اهمیت حامیان آب گفت: یادگیری در سطوح پایین، و فرهنگ سازی از همان ابتدای تحصیل بسیار لازم است.

وی به تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی اشاره و عنوان کرد: با همکاری دستگاه ها بتوان با تغییرات در بخش کشاورزی در جهت کاهش مصرف آب قدم برداریم.

استاندار پیشنهاد داد مسابقاتی در زمینه آب در مدارس برگزار شود و حتی بتوان پرسش مهر امسال را درزمینه آب بگذاریم تا آیندگان دچار مشکل نشوند.

صادقی تصریح کرد: پیش بینی شده جنگ آینده جنگ در خصوص آب است، اما آنچه مربوط به همه ماست بهینه مصرف کردن است.

در این آیین، از ۳۰ حامی برتر آب و مدیران و مربیان مدارس تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

در آیین تجلیل از حامیان آب، بر ضرورت و توجه بیشتر به مسئله آب تاکید شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح حامیان آب/جنگ آینده در خصوص آب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..