تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید از پرونده کاندیدای متهم به خرید فروش رای

ساعت: 16:59 منتشر شده در مورخ: 1396/06/22 شناسه خبر: 1192474

محمود محمودخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت:د‌ر قانون مجازات اسلامی برای این جرم حبس به مدت۳ماه وجزای نقدی به مبلغ ۵۰۰هزار تومان پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودخانی در گفت‌وگو با ندای البرز از دستگیری یکی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر الوند به اتهام خرید و فروش رای خبر داد و گفت: فرد مورد نظر یکی از نامزدهای انتخابات شورای شهرالوند بوده که آرای لازم را برای ورود به پنجمین دوره شورای شهر کسب نکرده است.

وی اظهار کرد: این کاندید مورد نظر با خرید ۶۰۰ رای و پرداخت مبلغی قریب به ۲۰میلیون تومان اقدام به خرید و فروش آرا کرده و در قبال این مبلغ یک چک ضمانتی به عامر خرید و فروش پرداخت کرده است.
دادستان شهرستان البرز ادامه داد: این کاندید متخلف با عامر خرید و فروش آرا برای نقد شدن چک ضمانتی به اختلاف خورده و این اختلاف و شکایت خیانت در امانت شاکی باعث مشهود شدن جرم این کاندید شد.
این مسئول قضایی خاطر نشان کرد: واسطه‌ای که خرید و فروش آرا را برای کاندید متخلف انجام داده بود با ارائه مدارک و شواهد لازم من الجمله لیست اشخاصی که آرای آنها خریداری شده بود باعث مشهود شدن جرم کاندید مورد نظر شد.
محمودخانی خاطر نشان کرد: پرونده کیفری کاندید متخلف پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر الوند با قرار مجرمیت به دادگاه ارجاع شده که قابل ذکر است این کاندید بعد از بازداشت شدن با تودیع وثیقه ۴۰ میلیون تومانی منتظر صدور حکم دادگاه است.
وی با اشاره به مجازات تعیین شده برای خرید و فروش آرا در قانون بیان کرد: د‌ر قانون مجازات اسلامی برای این جرم حبس به مدت۳ماه وجزای نقدی به مبلغ ۵۰۰هزار تومان پیش بینی شده است.
دادستان شهرستان البرز با اشاره به شکایت خیانت در امانت این کاندید مورد نظر گفت: در قانون مجازات برای این جرم ۳سال حبس پیش بینی شده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید از پرونده کاندیدای متهم به خرید فروش رای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..