تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است

ساعت: 16:57 منتشر شده در مورخ: 1396/06/22 شناسه خبر: 1192467

معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است، زیرا مردم در انتخابات‌های مختلف روش مدیریت کشور را انتخاب می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی استاندار قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آبیک در سالن جلسات فرمانداری آبیک اظهار کرد: فلسفه وجود همه مدیران در مسئولیت‌ها خدمت به مردم است، مردمی که صاحبان اصلی نظام هستند و در تمام مراحل شکل گیری انقلاب حضور جدی داشتند.

وی افزود: مردم از ابتدای انقلاب با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب پشتیبان انقلاب و نظام بودند و تا به امروز عامل اقتدار و عزت کشور شدند.
این مسئول بیان کرد: با توجه به نقش و اهمیت حضور آنها در مقاطع مختلف، مدیران وظیفه دارند در جهت تحقق خواست و رفع نیازهای مردم و حفظ ارزشهای انقلاب قدم برداریم.
وی با اشاره به اینکه پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام راحل وظیفه همه مسئولان است، اذعان کرد: فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است، زیرا مردم در انتخابات‌های مختلف روش مدیریت کشور را انتخاب می‌کنند.
معاون سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد: ما باید با اقدام و عمل پاسخگوی اعتماد مردم باشیم، خوشبختانه در استان فعالیت‌های بزرگی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در حوزه سیاسی انسجام و تعامل خوبی بین گروه‌های مختلف برقرار است و احزاب به راحتی به فعالیت‌های خود مشغول هستند و نِمود این موضوع را با حضور ۸۳ درصدی مردم در انتخابات شاهد بودیم.
شاهرخی در پایان تصریح کرد: در شهرستان آبیک با تلاش فرماندار از شهرستان‌های فعال و پیشرو در استان است و در این جلسه از خدمات فرماندار تشکر کرده و آقای حسینی معاون فرماندار آبیک را برای ادامه کار به عنوان سرپرست فرمانداری آبیک معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..