تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهایی شدن نام مجید خدابخش برای استانداری آذربایجان شرقی

ساعت: 15:55 منتشر شده در مورخ: 1396/06/22 شناسه خبر: 1192415

بر اساس اطلاعات بدست آمده نام مجید خدابخش، استاندار فعلی استان اردبیل در جلسه هیأت دولت برای استانداری آذربایجان شرقی نهایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ائل، گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده نام مجید خدابخش، استاندار فعلی استان اردبیل در جلسه هیأت دولت برای استانداری آذربایجان شرقی نهایی شده است.

گفتنی است؛ مجید خدابخش (زاده ۱۳۳۵ در اردبیل)، استاندار استان اردبیل در دولت یازدهم است.

وی تحصیلات خود را در اردبیل گذراند و در رشته ریاضی دیپلم گرفت. او تحصیلات عالی خود را در دانشگاه شیراز در رشته مهندسی برق و الکترونیک ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در این رشته اخذ کرد.

در دوران دانشجویی خدابخش در پای درس اخلاق استاد شهید آیت الله دستغیب حاضر می‌شد و با نزدیک شدن ایام انقلاب وی انجمن اسلامی دانشجویان فعال شد.

خدابخش در زمان انقلاب به اردبیل آمد و در جمع انقلابیون اردبیل با هدایت معنوی آیت‌الله مروج و علامه محمدتقی جعفری به فعالیت پرداخته و پس از پیروزی انقلاب نیز برای مدتی عضو افتخاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل بود.

وی اسفند ماه سال ۱۳۵۹ رئیس مخابرات اردبیل شد و به دنبال آن در سال ۱۳۶۲ به عنوان معاون مدیر کل مخابرات استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

در دوران استانداری زین العابدین عطایی در آذربایجان غربی وی در پست‌های معاون برنامه‌ریزی و سپس معاون عمرانی خدمت کرد.

پس از درگذشت عطایی استاندار آذربایجان غربی، خدابخش در سال ۶۹ به آذربایجان شرقی رفته و در دوران استانداری اکبر پرهیزگار و علی عبدالعلی زاده در دولت‌های اکبر هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی معاون عمرانی استانداری بود.

در دوران تصدی استانداری یحیی محمدزاده در آذربایجان شرقی خدابخش معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی شد و مدتی را هم به عنوان سرپرست استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرد.

وی سپس برای ادامه تحصیل به تهران رفته و دکترای خود را در رشته مدیریت دولتی دریافت کرد، ضمن اینکه همزمان با تحصیل با نهادهای اقتصادی و صنعتی نیز همکاری می‌کرد.

او پس از اخذ مدرک دکترای مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران (مرکز تهران) با حضور در راس مدیریت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ ازقبیل آلومینیوم المهدی، ایران پویا، موتورسازان تراکتورسازی ایران، ماشین سازی تبریز، صنایع تجهیزات نفت و شرکت پتروامید آسیا به کوله باری از تجربه و مدیریت در نظام سرمایه‌گذاری و مدیریت واحدهای اقتصادی و صنعتی بزرگ کشور دست یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهایی شدن نام مجید خدابخش برای استانداری آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..