تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشاره‌ای به کارگران کارخانه قند و زندگی‌شان در یک پوستر/ عکس

اشاره‌ای به کارگران کارخانه قند و زندگی‌شان در یک پوستر/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر نمايش «قند خون» به نويسندگى و كارگردانى ليلى عاج در آستانه آغاز پيش فروش این اثر، رونمايى شد. این پوستر توسط فریده براتی طراحی شده است.

فريده ‌براتى، طراح جوان اثر، در رابطه با پوستر «قند خون‌» گفت: «در این طراحی در عين حال كه نياز به فضایی بيمارگونه‌ داشتیم، ثبت واقعيت هم باید لحاظ می‌شد. در نتيجه از چيدمان و عكاسى استفاده كردم، براساس مفهوم  كلى كار، تصوير سفيدى ساختم كه درد، رنج و نياز را نشان دهد.»

او در ادامه افزود: «از نظر من اين تصوير نه تنها اشاره‌اى مستقيم به كارگران كارخانه‌ قند دارد، بلكه مشكلات، دغدغه‌ها و عدم وجود پشتوانه‌ مالى و امنيت خاطر كارگرها و شرايط دردناک زندگى‌شان را نشان مى‌دهد.»

در اين اثر نمايشى الهام شعبانى، ارسطو خوش‌رزم و پريا وزيرى به ايفاى نقش مى‌پردازند و از ديگر عوامل آن می‌توان به بهارک شهبازى (سرمايه‌گذار) ، توماج دانش‌بهزادى (مشاور كارگردان)، فرشاد رضايى (آهنگساز)، الهام شعبانى (طراح لباس)، على پويا قاسمى (طراح صحنه)، فريده براتى (گرافيست)، کیوان ضیاءپور (طراح نور)، سارا حدادى (مدير روابط عمومى و مشاور رسانه‌اى - مكث)، کاملیا غزلی (مدير امور بين‌الملل)، مهدى كريمى (ساخت تيزر)، ابوالفضل خدابندلو (دستيار كارگردان)، هانیه عنایتی (منشى صحنه)، سهیلا سرمدی و مژگان مدنی (دستیاران طراح‌صحنه) و مريم صباحى (عكاس) اشاره كرد.

نمايش اجتماعى «قند خون» به نويسندگى و كارگردانى ليلى عاج از پنجشنبه ٢٣ شهريور  هر روز ساعت ١٨:٣٠ در پلاتو اجراى مجموعه تئاترشهر روى صحنه می‌رود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشاره‌ای به کارگران کارخانه قند و زندگی‌شان در یک پوستر/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..