تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی ب‌ام‌و از رقیبی هیولا برای تسلا/ تصاویر نمایشگاه خودرو فرانکفورت را ببینید

رونمایی ب‌ام‌و از رقیبی هیولا برای تسلا/ تصاویر نمایشگاه خودرو فرانکفورت را ببینید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،این  شرکت آلمانی تائید کرده که  طرح مفهومی یاد شده وارد خط تولید خواهد شد اما دقیقاً موعد انجام این کار را اعلام نکرده است. طراحی i ویژن دینامیک به‌طور قابل‌توجهی بهتر از تصاویر پتنت ثبت شده‌ای است که قبلاً از i5 احتمالی منتشر شده بودند.

ب‌ام‌و مشخصات فنی این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که قادر خواهد بود زیر 4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و به سقف سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد. محدوده حرکتی i ویژن دینامیک نیز حدود 600 کیلومتر اعلام شده است.

همانند مدل مفهومی X7 iPerformance، این خودرو نیز دارای جلوپنجره بزرگی است اما با توجه به تمام الکتریکی بودن، خودرو نیازی به خنک کردن نداشته و یک بخش تزئینی است.

در بخش جلویی شاهد چراغ‌های LED نازک و سپری هستیم که مجاری خنک‌کننده واضحی برای ترمزها دارد. این خودرو همانند اکثر کانسپت های امروزی دارای دوربین‌هایی بجای آینه‌های جانبی مرسوم بوده و رینگ‌های آئرودینامیک نیز برای ایجاد حداکثر برد نصب شده‌اند.

عضو هیئت‌مدیره ب‌ام‌و درباره این خودرو و جایگاه آن بین محصولات شرکت می‌گوید:اینجا برای اولین راه‌حل‌های جدید و کانسپت های آینده به واقعیت پیوسته‌اند؛ اما ب‌ام‌و i به عنوان پیشتاز خلاقیت برای دیگر برندهای ما عمل می‌کند. خودروی i ویژن دینامیک به ما اجازه می‌دهد تا ظاهر خودروی آینده ب‌ام‌و را همین‌الان نشان دهیم؛ و ب‌ام‌و استعداد خود برای تبدیل کانسپت ها به واقعیت را در طول تاریخ خود نشان داده است.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی ب‌ام‌و از رقیبی هیولا برای تسلا/ تصاویر نمایشگاه خودرو فرانکفورت را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..