تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه جایزه برای ایران از جشنواره فیلم لاپاز بولیوی

سه جایزه برای ایران از جشنواره فیلم لاپاز بولیویبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سهم سینمای ایران از چهارمین دوره جشنواره فیلم لاپاز بولیوی، سه جایزه بهترین فیلم بلند برای «سندباد و سارا» ساخته فریال بهزاد، بهترین فیلم کوتاه برای «سهم من از آسمان آبی» اثر محمد بصیری و بهترین فیلمنامه برای «بدون حوا» به کارگردانی کمیل روحانی بود.

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم لاپاز بولیوی كار خود را در دو بخش فیلم كوتاه و بلند از ٩ سپتامبر شروع كرد و تا ١٢ سپتامبر ادامه داشت.

در این جشنواره، خداداد جلالی كارگردان سینمای ایران و برنده چند جایزه جهانی برای فیلم سینمایی «بچه‌ای با جوراب قرمز»، به همراه ماریانو كپدِس نویسنده و كارگردان كشور بولیوی و ارگنیس هِرا تهیه‌كننده و كارگردان مطرح سینمای مكزیك و محسن عزیزی مستندساز و موسیقی‌شناس ایرانی به عنوان داور حضور داشتند.

انتهای پیام/

سندباد و سارا از جشنواره فیلم بولیوی جایزه برد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه جایزه برای ایران از جشنواره فیلم لاپاز بولیوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..