تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331) عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر «331»

جدید ترین عکس های بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در آلبوم خوشگل و دیدنی زیر دنبال نمایید.

بیست و یکم شهریور ماه سال (1279 ناصر الدین شاه قاجار) نخستین دوربین فیلم برداری را وارد ایران کرد و این عجیب ترین علت ممکن برای انتخاب این روز بعنوان روز ملی سینما در صد سال بعد بود* ولی خب به هر حال باید یک روزی برای ادای احترام به این هنر اصیل و تقدیر از بزرگان این هنر و همین طور تحویل گرفتن این و آن باشد,

اکنون علت گزینه آن اهمیت چندانی ندارد. جشن سالانه روز ملی سینما شب قبل در یک استادیوم فوتبال نزدیکیها سیدخندان شهر تهران برگزار شد و در آن از برترین هاي سینما در سالی که گذشت تقدیر به عمل آمد و تندیس هایي اعطا گشت.

هومن سیدی, کارن همایونفر و امین حیایی در ردیف اول این جشن سینمایی.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)ساره بانو بیات, بانویِ همه ي وقت نامزد پاداش و همه ي وقت دست خالی برگشته ي سینما در سال قبل*

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)آقا جهان شما کوتاه بیا, هوادار بود قصد نگاهِ چپ نداشت.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)سارا بهرامی و ژست مادام العمر اش در گوشه اي از این مراسمِ که در آن به سبک کنسرت هاي حامد همایون به پیشباز میهمان ها رفته بودند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)کوروش تهامی و همسر جان هم حضور داشتند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)مجید خان مظفری و اصغر آقای همت در گوشه اي از این مراسم.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی که برنده اسکار و کن نیز شده بود, کل جوایز این جشن را درو کرد و در اینجا بابک کریمی به جای اصغر فرهادی پاداش او را دریافت می کند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)نوید محمدزاده عرق ونیز خشک نشده به این جشن آمده بود, گرچه استثنائاً چیزی نبرد.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)لیلا بانو حاتمی با وقار و سادگی مادام العمر اش, در حال دریافت پاداش برترین بازیگر زن برای فیلم /رگ خواب/ عنوانی که برای آن سیمرغ هم گرفته بود.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)فرید سجادی حسینی هم برنده پاداش برترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم فروشنده شد.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)مهران غفوریان که مسئولیت تعدیل نمک در اینگونه مراسمات را بر عهده دارد, با این دوربین عکاسی کلاسیک روی سن رفت و از در و دیوار و همۀ اشیا اطراف تصویر گرفت.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)بهنوش بختیاری با عینک آفتابی, در مراسمی که از ساعت 8:30 شب شروع شده بود.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)غزل بانو شاکری یکی از خوشتیپ هاي مراسم دیشب.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)در بخشی از مراسم ایرج طهماسب و فاطمه معتمد آریا با هم روی سن رفتند و خاطرات شیرین کلاه قرمزی را برای همه ي زنده کردند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)جواد عزتی, همایون اسعدیان و کیومرث خان پوراحمد در بخشی از این مراسم.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)شهنام شهابی و همسرش, از کوچکترین حواشی جشن شب قبل بودند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)نوید محمدزاده این بار پاداش مکمل مرد را نگرفت و جای خود را به پیرتر ها داد.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)ستاره اسکندری و سامیه لک, رفقای قدیمی و خودمانی با هم به این مراسم آمدند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)مگر داریم بهتر از مریلا بانو؟

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)برویم سراغ سایر تصویر ها و گلوریا هاردی در حاشیه جشنواره فیلم سبز ایران, که با دغدغه محیط زیست و حیات وحش در حال برگزاری هست. 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)در کافه ي پوریا پورسرخ خیلی هوای مشتری ها را دارند و بهشان احترام می‌گذارند. خدماتش هم که عالیست, مثلاً پس از شیر دادن به نوزادتان, خود پوریا می اید و باد گلویش را می‌گیرد.

تصاویر بازیگران

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)کاوه افاق از تیپ خود برای ماه محرم رونمایی کرد.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)اشوان و مهدی جهانی, در حاتشیه نخستین کنسرتِ این خواننده مفید. خیالتان آسان, خودش تنهاست و اثری از علیشمس در کنسرت نیست* با گمان آسان میتوانید بروید و لذت ببرید* تنها سوالی که می‌ماند این هست که چرا مهدی در چنین شب خاطره انگیزی از لباس دیگران بهره گیری کرده هست؟ مگر خودش تیشرت نداشته که تیشرت مهران غفوریان را پوشیده؟*

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)میزانسن تصویر به گونه اي هست که انگار حضار در حال کف زدن میباشند و استاد ابراهیم زاده هم دارند به صورت آذری هنرنمایی می‌کنند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)چه شد آن چپ خوش استیل و پرطرفدار؟ تسخیر کننده تمامی پوستر ها و تیشرت ها در دهه هشتاد کِي به این روز افتاد؟*

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)پارک گردیِ مهرانه بانو مهین ترابی به همراه پریسا افخمی دختر هنرمند و خونگرمِ علیرضا افخمی.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)ستاره اسکندری با یاد کردن از بانو فریماه فرجامی ستاره بیتکرار سینمای کشور ایران, روز سینما را به همۀ تبریک گفت. آرزوی سلامتی و بهبود داریم برای بانو فرجامی.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)بلایی که علی صادقی اخیراً بر سر ابروهای خود آورده را دیدن می کنید. علی جان بار ها گفته ایم افراط اصلاً مفید نیست* 

عکسهای بازیگران

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)در این روز جای دارد یادی کنیم از مردی که سینمای کشور ایران را به تمام جهان معرفی کرد و باعث افتخار پرده نقره اي شد. روح بزرگوار کیارستمی خوشحال باشد.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)هادی کاظمی با عکسی هم طراز با فرامرز خودنگاه و متنی پر از نیش و کنایه روز سینما را تبریک گفت.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)رضا گلزار و اندیشه فولادوند پس از تجربه موفقی که سال 93 داشتند, یکبار دیگر قرار هست با هم مشارکت کنند. 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)عکسی که یکی از اتباع عزیز با زوم دوربین موبایل اش از عمو رضا صادقی و خانواده عزیزش در یک رستوران گرفته هست. ممنون از پشتکار شما عزیزان و لطفی که به ما دارید. 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)

ارسلان جان آرامش با جمع کردن لحظه ساخته نمی‌شود, با جمع کردنِ پول, احتمالا* 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)

از علی ضیا انتظار می رود در تصویر بعدی خود برای خوشنود نگه داشتن فالوئر ها, روی دستانش راه برود.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)فریدون اسرایی حاضر برای شروع فصل مدارس و پیشباز ویژه از تعطیلی دبیرستان هاي دخترانه. گرچه تک چرخ زدن با وسپا کمی مشکل تر از سایر موتورسیکلت هاست.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)شقایق فراهانی, مهرداد ضیایی و فرهاد نجفی, لحظاتی پیش از شبیه سازی حمله کمیاب به هند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)پوریا شکیبایی با عکسی از پدر و مادر هنرمندش, روز سینما را تبریک گفت.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)/گلنار/ ساخته کامبوزیا پرتوی فیلمی که بود غزل شاکریِ نوجوان را به سینما معرفی کرد و نوید درخشش یک ستاره آینده دار به سینما داد, اتفاقی که افتاد و اکنون یک ستاره ي با اخلاق, خوش صدا و کاربلد داریم.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)ارژنگ امیرفضلی با این تصویر دیدنی از کودکی هایش در آغوش پدر هنرمندش حسین امیرفضلی, روز سینما را تبریک گفت. حسین امیرفضلی بازیگر, صداپیشه, تهیه کننده, نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر بود و در فیلمهای بسیاری در قبل و بعد از انقلاب هنرنمایی کرده هست. روحش خوشحال و یادش گرامی باد. 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)پس از بدل مسی, رونالدو و کی روش, بدل مهراب قاسمخانی هم پیدا شد.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)تبریک فراوان به فوتبال ایران که نماینده اش شب قبل با کسب یک پیروزی شیرین برابر حریف عربستانی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و اکنون دو قدم دیگر تا قهرمانی دارد. اتفاقی که با داشتن یک مربی با کلاس و با دانش نظیر برانکو ایوانکویچ, بسیار ممکن هست. پست تبریک علی دایی را شاهد هستید.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)آتیلا پسیانی در محاصره رفقا جوانش. هوتن شکیبا و نوید محمدزاده در جمع حضور دارند.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)مجید جان روزهای براق تر برای سینما یعنی همان روزهایی که سینما پر از فیلم هایي شود که تیتراژش با صدای مجید اخشابی هست؟* درضمن این حرکتی که شما در تصویر انجام دادی سمبل عکاسی هست, نه سینما.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)سلفی بابک جهانبخش و آقا آرتا که هزار ماشاالله دارد هم اندازه پدرش می شود. 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)قطعا این برترین عکسی هست که می توان برای تبریک روز ملی سینما بهره گیری کرد. تنشان سلامت باشد. 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)سحر قریشی شاهد بازی پرسپولیس و الاهلی از نزدیک بود. اکنون میفهمم چرا بازیکنان نیمه دوم انقدر مفید و با روحیه بازی کردند*

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)روزمرگی هاي زندگی عاشقانه بهاره رهنما و همسر جان به روایت اینستاگرام. به چهره این آقا عادت کنید چون من بعد قرار خیلی چندان زیارتشان کنیم.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)سلفی هستی مهدوی در کنار فرانچسکو توتی اسطوره فوتبالِ ایتالیا و باشگاه رم. توتی که در ایران نیست, پس هستی به ایتالیا رفته.

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)تصویرِ هنری ملیکا شریفی نیا همراه با یک شعر بلند بالا که جسارتا از تصویر حذفش کردم* برای چه اعصاب شما و خود ما را خورد کنیم وقتی با یک کراپ ساده می توان از زندگی لذت برد؟

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای جنجالی از ستاره ها «330»

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان «329»

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها «328»

عکس های بازیگران +اخبار هنرمندان سرشناس «327»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر (331)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..