تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده روی و کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه

پیاده روی و کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه پیاده روی و کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه 

پیاده روی ورزش بسیار مفیدی هست که می تواند احتمال ابتلا به سرطان سینه را به شدت کاهش دهد. سرطان سینه در بانو ها بسیار شایع هست. بررسی‌هاي جدید نشان داده هست که حتی یک ساعت پیاده روی آرام در طول هفته‌ میتواند تا 55 درصد از احتمال ابتلا به مریضی سرطان سینه جلوگیري کند.

برخی از افراد تصور می کنند که باید ورزش بسیار چندان و بسیار شدید انجام دهند تا تاثیرگذار باشد. با این وجود مطالعات جدید نشان داده هست که حتی یک ساعت پیاده روی آرام در هفته‌ می تواند احتمال ابتلا به سرطان سینه را به میزان زیادی کاهش دهد.

هزاران زن همه ي ساله به مریضی سرطان سینه مبتلا می شوند و یک چهارم این افراد بر اثر این مریضی جان خود را از دست میدهند. احتمال سرطان سینه کسانی که سابقه خانوادگی دارند و یا ‌اضافه وزن دارند اکثر هست. یائسگی و کشیدن سیگار نیز احتمال ابتلا به مریضی را افزایش میدهد.

مطالعات انجام شده از دانشگاه ناگویا ژاپن نشان داده هست که پیاده روی آرام تا 55 درصد احتمال ابتلا به مریضی را کاهش می دهد.مدیر این تحقیقات می گوید; ما توصیه میدهیم که افراد در طول هفته‌ دست کم یک ساعت پیاده روی کنند. در کنار این میزان پیاده روی بهتر هست برنامه ورزشی هفتگی نیز داشته باشند.

کسانی که ‌اضافه وزن دارند باید اکثر این توصیه را جدی بگیرند , زیرا بافت‌ هايِ چربی ‌اضافه در بدن این افراد باعث میشود که هورمون‌هاي بیشتری فرآوری کنند چندان شدن هورمون‌هایي هم چون استروژن و انسولین احتمال ابتلا به برخی سرطان‌ ها را افزایش می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده روی و کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..