تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت لذت بردن مردم از سواری با ترن هوایی چیست ؟!

علت لذت از ترن هوایی , لذت بردن از فیلم های ژانر وحشت و یا ترسناک، خوردن فلفل های تند آزاردهنده به شکل افراطی نیز می توانند در این مجموعه قرار بگیرند

علت لذت از ترن هوایی

علت لذت از ترن هوایی , شهر بازی ها اغلب بزرگترین و هیجان انگیزترین رولر کاسترها (ترن های هوایی) را طراحی می کنند که با اقبال گسترده ای از سوی کوچک و بزرگ مواجه می شود. اما سؤال این است که چرا برخی مردم با وجود ترسناک بودن به سوی این ادوات و ابزارهای بازی کشیده می شوند؟

علت لذت از ترن هوایی لذت از ترن هوایی

به نظر می رسد که برخی از مردم به خصوص هیجان طلب ها از سوار شدن بر روی رولر کاسترها لذت می برند زیرا با احساسات فیزیکی و جسمانی ترس آمیز مواجه می شوند، در حالیکه می دانند خطری آنها را تهدید نمی کند، احساس ترسی آمیخته با احساس امنیت.

برخی از روانشناسان بر این باورند که این لذت بردن از چنین وسیله ای می تواند
یک نشانه ی منفی بوده و بر «مازوخیسم خوش خیم» دلالت کند.

علت لذت از ترن هوایی لذت از ترن هوایی

مازوخیسم یا خودآزاری یک پدیده ی روانشناختی است که به موجب آن فرد در هنگام دریافت
شکنجه ها و آسیب های روحی و جسمی لذت می برد و احساسات خوشایندی را تجربه می کند.

علت لذت از ترن هوایی لذت از ترن هوایی

در رولر کاسترها این احساسات با ترس مرتبط است. در این زمینه مثال های دیگری وجود دارد.
لذت بردن از فیلم های ژانر وحشت و یا ترسناک، خوردن فلفل های تند آزاردهنده به شکل افراطی نیز می توانند در این مجموعه قرار بگیرند. رولر کاسترها برای بعضی از افرادی که به ورزش های افراطی، ترسناک و پرمخاطره می پردازند یک لذت و سرگرمی است.

تابناک با تو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت لذت بردن مردم از سواری با ترن هوایی چیست ؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..