تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده راه‌های کاهش وزن با شبکه‌های اجتماعی چه می‌گذرد؟

پشت پرده راه‌های کاهش وزن با شبکه‌های اجتماعی چه می‌گذرد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،از نظر متخصصان تغذیه هیچ راه سریعی برای لاغری وجود ندارد، طبق استانداردهای بین المللی کاهش ماهیانه سه الی چهار کیلویی وزن با رعایت رژیم مناسب، بهترین و سالم‌ترین روش لاغری است.

وی در خصوص بازار داغ سودجویی و تبلیغات دروغین شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌‌ای برای سود آوری قابل توجه مافیای فروش داروها، مکمل‌های لاغری و چربی سوزی سریع، گفت: در بیشتر موارد افراد برای دست یابی به لاغری سریع با خریداری محصولاتی همچون قرص، دمنوش‌ها، کرم‌ها و ژل‌های موضعی، فریب چنین تبلیغاتی را می‌خوردند، پس از یک دوره کاهش وزن، با قطع مصرف محصول فورا دوباره چاق می‌شوند و حتی وزنشان نسبت به قبل از دوره مصرف دارو ی مورد نظر بیشتر می شود؛ موضوعی که به قیمت جان قربانیان و به نرخ سود روز شمار سوداگران این بازار تمام می‌شود.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان هشدار جدی نسبت به تاثیرات مخرب و حتی برگشت ناپذیر انواع داروها، کرم‌ها و حتی دمنوش‌های کاهش وزن، ادامه داد: چنین محصولاتی که بی حساب و کتاب و عموما در شبکه‌های اجتماعی نامعتبر تبلیغ شده و به فروش می‌رسند دقیقا همانند بوم رنگی است که پس از یک دوره کاهش وزن ظاهری دوباره تا چندین برابر قبل چاقی را به فرد بر می‌گرداند و علت این موضوع نیز چیزی جز تحلیل عضلات و کاهش شدید آب بدن نیست.

وی تاکید کرد: مکمل‌ها، داروهای لاغری و انواع محصولات که برای کاهش وزن در شبکه‌های مجازی تبلیغ می‌شوند، نه تنها هیچ مبنای علمی معتبری ندارند بلکه در واقع عملکرد این محصولات به گونه‌ای است که در طول دوران مصرف، میزان آب بدن به شدت کاهش می‌یابد و حجم عضلات تحلیل می‌رود و به همین علت ظرف چند هفته فرد 8 یا 12 کیلو لاغرتر می‌شود زیرا عملا با کاهش آب و ضعف عضلانی بدن سوخت و ساز کاهش پیدا می‌کند و تمام مواد غذایی در بافتهای مختلف انباشته شده و با قطع مصرف محصول لاغری و بازگشت دوباره آب از دست رفته بدن به یکباره فرد چاق‌تر از قبل خواهند شد.

این عضو آکادمی متخصصین تغذیه و رژیم درمانی آمریکا، با تاکید بر اینکه از نظر علم تغذیه نسخه واحدی برای لاغری یکسان همه افراد وجود ندارد، یاد آور شد: قبل از اقدام به رژیم‌های لاغری خودسرانه باید هر فردی از نظر وضعیت جسمی تحت معاینات بالینی قرار بگیرد زیرا در برخی موارد با همین معاینات و آزمایشات ساده ریشه اصلی چاقی و اضافه وزن پیدا می‌شود که اصلا ارتباط چندانی به تغذیه فرد ندارد. در اغلب موارد مشکلات تیروئیدی یا حتی برخی تداخلات دارویی عامل مهم چاقی و اضافه وزن در افراد است که باید فورا درمان شوند بنابر این اعتماد به تبلیغات شبکه های مجازی و حتی توصیه های افراد نامعتبر برای لاغری فوری و درمان چاقی بزرگترین اشتباه است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 پشت پرده سریعترین راه‌های کاهش وزن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده راه‌های کاهش وزن با شبکه‌های اجتماعی چه می‌گذرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..