تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندان تولد فرهاد آئیش را جشن می‌گیرند

جشن تولد 65 سالگی فرهاد آئیش برگزار می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ بیست و هفتمین «تولد ماه» به مناسبت زادروز فرهاد آئیش بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شنبه ۲۵ شهریور ماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

آئیش، سال ۱۳۳۱ در منطقه شمیران به دنیا آمد. دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند و چند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به آموختن فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت. پس از مدتی به تئاتر علاقه‌مند شد و بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی بازی و کارگردانی کرد و بالاخره در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت.

فیلم‌های سینمایی مکس، زندگی با چشمان بسته، پوپک و مش ماشاءالله و چک، و سریال‌های قطار ابدی، شمس‌العماره، کلاه پهلوی، پرده‌نشین و دیوار به دیوار بخشی از کارنامه هنری فرهاد آئیش است.

علاقه‌مندان برای حضور در بیست و هفتمین تولد ماه، می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

انتهای پیام/

جشن تولد 65 سالگی فرهاد آئیش برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندان تولد فرهاد آئیش را جشن می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..