تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلجویی حاج‌قاسم از دختر خردسال شهید مدافع حرم + فیلم

دلجویی حاج‌قاسم از دختر خردسال شهید مدافع حرم + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید مدافع حرم حامد بافنده اهل استان کرمان، شهرستان رفسنجان است؛ شهیدی که به خاطر صدای زیبایش به عنوان مداح لشکر فاطمیون نیز شناخته میشد.

 شهید بافنده در تاریخ دوم اردیبهشت 1396 همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم علیه السلام در حماء سوریه به شهادت رسید.

فیلمی از دلجویی حاج‌ قاسم سلیمانی از دختر خردسال شهید مدافع حرم حامد بافنده در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید. چندی پیش صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی با انتشار تصویری از فاطمه، دختر این شهید مدافع حرم نوشت: "فاطمه خانم بی صبرانه به حاج قاسم التماس میکرد پدرش بر گردد ولی افسوس روشنفکرانی که میگویند مدافعان برای پول میروند رو این عکس قیمت بزارن.

انتهای پیام/

دلجویی قاسم سلیمانی از دختر شهید حامد بافنده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلجویی حاج‌قاسم از دختر خردسال شهید مدافع حرم + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..