تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت مرمت صاحبقرانیه به کجا رسید؟

مدیر مجموعه فرهنگی هنری نیاوران از وضعیت مرمت صاحبقرانیه خبر دادرحمت‌الله رئوف مدیر مجموعه فرهنگی هنری نیاوران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری جلسه شورای فنی سازمان میراث فرهنگی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این جلسه با هدف اخذ تصمیم نهایی درباره نحوه حفاظت، استحکام‌بخشی و مرمت ساختمان صاحبقرانیه برگزار می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون مطالعات لازم برای مرمت صاحبقرانیه در حال انجام است و شورای راهبردی مجموعه فرهنگی هنری نیاوران نیز جلسات متعددی را برای رسیدگی به وضعیت این ساختمان تاریخی برگزار می‌کند، اما این جلسات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ است و بعد از مشورت با متخصصان امر سازه و مرمت بنا‌های تاریخی، نحوه مرمت ساختمان صاحبقرانیه تعیین می‌شود.

مدیر مجموعه فرهنگی هنری نیاوران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه نیاوران، باید مرمت صاحبقرانیه را به صورت سنتی انجام بدهیم و به همین منظور و برای جلوگیری از تبعات احتمالی بعدی نیاز به انجام مطالعات بیشتری هستیم.

یادآور می‌شود؛ عمارت صاحبقرانیه که در مجموعه نیاوران واقع شده به دستور ناصرالدین شاه قاجار بنا نهاده شده است. هم‌اکنون قسمت اصلی این عمارت در حال مرمت است و قابل بازدید نیست.

 

انتهای پیام/

جلسات کارشناسی نحوه مرمت صاحبقرانیه را تعیین می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت مرمت صاحبقرانیه به کجا رسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..