تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفرخواست 12 نفر از کارکنان گمرکات بوشهر به اتهام ارتشا صادر شد

کیفرخواست 12 نفر از کارکنان گمرکات بوشهر به اتهام ارتشا صادر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن پور  از قرار جلب دادرسی و صدور کیفرخواست برای 12 نفر از کارکنان گمرکات استان بوشهر به اتهام ارتشاء خبرداد .

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: چندی قبل 7 نفر از کارکنان گمرکات به اخذ رشوه 14 میلیاردی از ترخیص کاران و صاحبان کالا دستگیر شدند که 5 نفر دیگر از افراد مرتبط با این موضوع تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند .

دادستان بوشهر تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده برای 12 نفر از این افراد کیفرخواست صادر و پرونده جهت رسیدگی و اتخاذ تصمیم به دادگاه ارسال شده است.

دادستان بوشهر چندی قبل  از بازداشت 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذی سمت در گمرک بوشهر خبرداد و گفت: پس از تفهیم اتهام به هر یک از آنان مبالغی بین 354 میلیون تا 14 میلیارد ریال قرار بازداشت موقت صادر شده است.

وی گفت: در راستای مبازره با مفاسد اقتصادی پس از وصول گزارشی از یکی از مراجع نظارتی به عنوان ضابط قوه قضائیه مبنی بر اخذ رشوه توسط تعدادی از کارکنان گمرک بوشهر از ترخیص‌کاران و صاحبان کالا، موضوع به یکی از بازپرسان این دادسرا ارجاع و دستورات لازم جهت بررسی موضوع صادر شد.

این مقام قضایی در استان بوشهر در ادامه بیان کرد: پس از انجام تحقیقات لازم 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذی سمت تحت تعقیب قرار گرفتند که پس از تفهیم اتهام به هرکدام دایر بر اخذ مبالغی بین 354 میلیون تا 14 میلیارد ریال، قرار بازداشت موقت در خصوص آنان صادر شد و جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

حسن پور اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات تعدادی از آنان با صدور قرار وثیقه آزاد و تعدادی در بازداشت بسر می‌برند.

وی همچنین گفت: رسیدگی در این زمینه در شعبه 4 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

دستگیری 7 نفر از کارکنان گمرک بوشهر به اتهام اخذ رشوه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفرخواست 12 نفر از کارکنان گمرکات بوشهر به اتهام ارتشا صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..