تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاحات، حذف و کدرشته‌ های جدید کاردانی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام اصلاحات، حذف و کدرشته‌ محل‌های جدید علاوه بر كدرشته محل‌هاي مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه 1396 و تمديد مجدد مهلت ثبت نام در پذيرش دوره‌های مذكور بدین شرح است:

پيرو انتشار دفترچه راهنماي پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال 1396 در تاريخ 96/5/2 و اطلاعيه‌هاي مورخ 96/4/31، 96/5/9، 96/5/19 و 96/6/15 ضمن اعلام اصلاحات جديد ذيل در دفترچه راهنماي مذكور، بدين‌وسيله به اطلاع كليه متقاضيان مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (96/6/22) براي ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند تا پايان روز پنج‌شنبه مورخ 96/6/23 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و مندرجات اين اطلاعيه و اطلاعيه‌هاي قبلي، به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

فايل اصلاحيه آزمون کاردانی دانشگاه جامع علمي - كاربردي سال1396 از اینجا قابل دریافت است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاحات، حذف و کدرشته‌ های جدید کاردانی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..