تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی در تابلوی الف فرابورس نقش بست

نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در فهرست نرخ های تابلوی (الف) شرکت فرابورس ایران درج شد.

به گزارش شمانیوز، نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی به استناد دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس و موافقت هیات پذیرش این شرکت روز 21 شهریورماه در فهرست تابلوی الف شرکت فرابورس قرار گرفت.

امیدنامه شرکت سپرده گذاری مرکزی در بخش اوراق بهادار پذیرفته شده فرابورس قابل مشاهده است و صورت های مالی و سایر اطلاعات این شرکت از طریق شبکه کدال در دسترس همگان قرار دارد.

شرکت سپرده گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه (سمات) با شعار "تضمين امنيت و کارآمدي بازار اوراق بهادار ايران" پنجم دي 1384 به ثبت رسيد تا نهاد جديدي در بازار سرمايه ايران متولد شود.

این شرکت از طريق توسعه و بهينه سازي ساز و کار تسويه معاملات اوراق بهادار با تمرکز بر افزايش کارايي، کاهش ريسک و کاهش هزينه هاي پاياپاي و تسويه وجوه معاملات فعاليت خود را آغاز کرد و به عنوان يکي از ارکان مهم بازار سرمايه مسئول ثبت و نگهداري انتقال و مالکيت اوراق بهادار و صدور کد سهامداري بوده و تمام اوراق بهادار قابل معامله در بورس‌ها و داد و ستد سهام شرکت‌هاي سهامي عام خارج از بورس و نيز تسويه وجوه، دريافت‌ها و پرداخت‌هاي کارگزاران را انجام مي دهد.

سمات در سال هاي اخير با افزايش خدمات خود به ذينفعان بازار سرمايه از طريق افزايش خدمات در تالار سعدي، تشکيل مرکز تماس، همکاري با دفاتر پيشخوان دولت و راه اندازي سامانه هاي  مختلف توانسته است نقش بسزايي در تسهيل فرآيند امور سهامداران و فعالان اين بازار ايفا کند.

منبع:روابط عمومی سمات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی در تابلوی الف فرابورس نقش بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..