تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همزمان دو تورنمنت کشتی پهلوانی در دو قاره اروپا و آسیا

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تلاش های صورت گرفته توسط کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی ایران، این رشته اصیل در بین کشورهای دنیا دارای جایگاه مناسبی شده است.

در همین راستا در دومین سال برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی در جام الکساندر مدوید، که در آن رشته های کشتی آزاد و بانوان برگزار می شود، کشتی گیرانی از کشورهای روسیه، گرجستان، مجارستان، بلغارستان، استونی، ترکیه، کانادا، لیتوانی، فرانسه، مولداوی، هلند، اوکراین، صربستان، ایران و بلاروس در مسابقات شرکت می کنند که نشان از رشد کشتی پهلوانی در بین کشورهای دنیا از جمله کشورهای اروپایی دارد.
نکته جالب توجه اینکه همزمان با این رقابت ها که روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار می شود، در رقابت های داخل سالن آسیا نیز، مسابقات کشتی پهلوانی با حضور کشورهای این قاره، در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان انجام خواهد شد.
در واقع همزمان دو تورنمنت بین المللی در کشتی پهلوانی در قاره اروپا و قاره آسیا زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

حضور ۱۵ کشور دنیا در مسابقات کشتی پهلوانی جام مدوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همزمان دو تورنمنت کشتی پهلوانی در دو قاره اروپا و آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..