تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قراب مسئولیت زمانی را در هیئت مدیره گرفت

۵۹۸۳۹۵

۱۵۹  بازدید

امکان اینکه تمرینات تیم فوتبال استقلال برای همیشه پشت درهای بسته برگزار شود، وجود دارد.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال استقلال درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده و مگوییان هم که با این تیم تمرین نمی‌کند هم مقداری از مطالبات خود را دریافت کرده است. تعدادی از بازیکنان استقلال پولی دریافت نکرده‌اند اما در روزهای آتی آنها هم شارژ مالی می‌شوند.

* جلسه هیئت مدیره استقلال بعد از بازی با پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر برگزار می‌شود.

* استقلال در تلاش است زمین صنایع دفاع را اجاره کند تا بازیکنان این تیم در این زمین که محیط کاملا نظامی دارد، تمرین کنند و موضوعی که وجود دارد این است که اگر استقلال بخواهد در این زمین تمرین کند، باید تقریبا همه جلسات تمرینی خود را پشت درهای بسته برگزار کند.

* چک بازیکنان استقلال را همیشه افتخاری و زمانی امضا می‌کردند اما در پرداخت اخیر استقلال به بازیکنانش امضای چک‌ها توسط افتخاری و قراب صورت گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قراب مسئولیت زمانی را در هیئت مدیره گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..