تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت صحنه تولیدات سیما را در برنامه این هفته «شما و سیما» ببینید

شبکه های سیما زیر ذره بین برنامه شما و سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ برنامه «شما و سیما» جمعه 24 شهریور، آیتم‌های متنوعی از تولیدات شبکه های مختلف سیما را به تصویر می‌کشد.

دوربین «شما و سیما» با حضور در پشت صحنه برنامه «دلویزیون»، پشت صحنه سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و پشت صحنه برنامه «پلم پولوم پلیش»، ضمن گفتگو با عوامل تولید و بازیگران، آخرین اخبار و اطلاعات را از روند تولید و تصویربرداری این برنامه‌ها به بینندگان ارائه می‌کند.

همچنین در گفتگو با مدیران شبکه نسیم، آماری از تولیدات و پخش شبکه نشاط و سرگرمی ارائه می شود. گزارشی از نظرهای مردمی و کلیپی از سریال ماندگار قدیمی بخش های دیگر برنامه این هفته شما و سیما را تشکیل می دهد.

بخش هاى نوينى كه به برنامه «شما و سيما» افزوده شده، شامل آمار توليد و پخش، صداى شما، گزارش مردمى، كليپ هاى قديمى، سريال هاى ماندگار و نظرسنجى هستند.

انتهای پیام/

شما و سیما برنامه‌های تلویزیون را زیر ذره بین قرار می‌دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت صحنه تولیدات سیما را در برنامه این هفته «شما و سیما» ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..