تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی خارق‌العاده از طوفان‌های اخیر آمریکا از نگاه نشنال جئوگرافی

ویدئوی شگفت‌انگیز و خارق‌العاده نشنال جئوگرافی از طوفان‌های اخیر آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ‌طوفان‌های اخیر ایالات متحده به عنوان یکی از بی‌سابقه‌ترین اتفاقات رخ داده در تاریخ این کشور، تگزاس و فلوریدای آمریکا را در هم کوبید و از آنها تنها ویرانه‌ای بر جا گذاشت. این حادثه غم و اندوه فراوانی را در پی داشت؛ از طرفی غم شهروندان به دلیل از دست دادن عزیزان و خانه و زندگی‌شان و از طرفی دولتمردان به دلیل میزان سرسام‌آور خساراتی که در پی داشت.

در این میان افرادی بودند که سعی داشتند آرامش خود را حفظ و شرایط بهتری را ایجاد کنند مانند مرد پیانیستی که در میان سیل شروع به نواختن کرد و یا عکاسان و خبرنگارانی که شکار لحظه  کرده و تلاش می‌کردند  زوایای زیبای این اتفاق طبیعی را ثبت کنند.  

نشنال جئوگرافی سایت معروف و محبوبی که به تصاویر بی‌بدیلش از طبیعت شهرت یافته نیز یکی از همین موارد است. تیم این سایت با به جان خریدن تمام خطرات احتمالی، به دل طوفان زده و تصاویر فوق‌العاده و بی‌نظیری را از آن ضبط کرده است. صحنه‌هایی که در عین انتقال حس ترس و وحشت، به جرات جزو زیباترین صحنه‌ها محسوب می‌شوند. در واقع می توان گفت نشنال جئوگرافی شاهکار دیگری خلق کرده است. 

ویدئوی زیر با شکوه تمام قدرت این طوفان را به نمایش می‌گذارد. 

انتهای پیام/

توفان آمریکا از نگاه نشنال جئوگرافی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی خارق‌العاده از طوفان‌های اخیر آمریکا از نگاه نشنال جئوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..