تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم از فرصت بلیت نیم بهای سینماها استفاده کنند

علی سرتیپی به تحلیل و بررسی نیم بها بودن بلیت سینماها پرداخت.

  به گزارش  سینماخبر :  علی سرتیپی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما درباره نیم بها شدن بلیت سینماها به مناسبت روز سینما و هفته دفاع مقدس و اثرات آن گفت: این جریان فرصت و اتفاق خوبی برای جوان‌ها و خانواده‌هاست که به سینما بروند و از سالن‌های مناسب و فیلم‌های خوبی که روی پرده است، استقبال کنند. امیدوارم با این اتفاق به شمار افراد سینمارو اضافه شود.

وی افزود: البته بیشترین سود این جریان را مردم می‌برند و این صاحبان فیلم و سینمادارها هستند که متضرر می‌شوند در حالی که شورای صنفی نمایش هم هیچ کمکی نکرده است.

 وی ادامه داد: از رسانه‌های جمعی انتظار داریم با تبلیغات و رسانه‌ای کردن این موضوع، باعث اطلاع‌رسانی و ترغیب مردم برای آمدن به سینماها شوند تا مخاطب، سرمایه‌گذار و سینمادار همگی سود ببرند و در سال‌های آینده نیز بتوان این طرح‌ها را عملی کرد.

این تهیه‌کننده بیان کرد: واقعا ما ارزان‌ترین بلیت سینما را در دنیا داریم پس با همیاری ارگان‌ها می‌توان مخاطبان بیشتری را به سالن‌ها کشاند که این اتفاق برای همه سودمند خواهد بود.

 سرتیپی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم که از این فرصت استفاده کنند و این روزها را غنیمت شمرده و از فیلم‌های خوب در سالن‌هایی مناسب دیدن کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم از فرصت بلیت نیم بهای سینماها استفاده کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..