تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان غربی در روزی که گذشت..!

سرخط مهمترین خبرهای بیست و یکم شهریور در استان به شرح ذیل است.

خلاصه مهمترین اخبار:

 

*  1004 واحد از مسکن های مهر در آذربایجان غربی با حضور قائم مقام وزیر راه افتتاح و به صاحب خانه ها واگذار شد.

 

* قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در نقده خبر داد: در حال حاضر علاوه بر واحدهای فاقد متقاضی و واحدهای مسئله دار حقوقی، تنها 90هزار واحد مسکن مهر در کشور ناتمام باقی مانده است.

* پیرغلامان حسینی آذربایجان غربی با بدرقه مدیرکل صدا و سیمای استان راهیِ پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان اصفهان شدند.

* بخش نخست مسابقات بانوان قرآنی کشور با معرفی نفرات برتر رشته های معارف، همخوانی و حفظ موضوعی در ارومیه پیگیری شد.

 

* مجموعه کامل ترتیل حامد ولیزاده قاری بین المللی در مراسم اختتامیه بخش نخست مسابقات قرآن خواهران در ارومیه رونمایی شد.

 

* جشنواره گل های آفتابگردان همزمان با برداشت دانه های آجیلی تخمه های آفتابگردان و به شکرانه این نعمت خدادادی در خوی برگزار شد.

 

* کلاهک سنگی ماکو با جاذبه های گردشگری منحصربفرد این روزها عرصه رقابت صخره نوردانی از ایران و برخی کشورهای منطقه است.

 و ..

* مدیر امور استانها و موسسات سازمان دارالقرآن کریم در ارومیه: پنج هزار موسسه و تشکل قرآنی، هفت هزار خانه قرآن و چهار هزار جلسه قرآنی نیز در سطح کشور دایر است.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان غربی در روزی که گذشت..!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..