تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قائم مقام وزیر کشور: استاندار زن نداریم

به گزارش مشرق، محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور با اشاره به تغییر و انتصاب استانداران کشور اظهار کرد: وزارت کشور برای تغییر، جابه جایی و انتصاب استانداران به دولت پیشنهادهای خود را مطرح می‌کند و زمانی که در دولت به تصویب رسید، اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه دولت، تغییر استانداران را اعلام می کند، افزود: تا زمانی که دولت انتصاب استانداران را تصویب نکند در این باره اطلاع رسانی نمی شود.


مقیمی گفت: مشغول ارزیابی و بررسی عملکرد استانداران هستیم و طبیعی است با تغییر دولت عده ای از استانداران تغییر می کنند، همچنین ممکن است عده ای مایل به همکاری نباشند.


قائم مقام وزیر کشور درباره احتمال انتصاب استاندار بانو گفت: احتمال حضور زنان در سمت استاندار وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قائم مقام وزیر کشور: استاندار زن نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..