تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف کره‌شمالی مقابله با سیاست‌های تهدید‌آمیز آمریکا است

سفیر کره‌شمالی در روسیه تاکید کرد کشورش برای دفاع از خود در مقابل آمریکا توسعه برنامه هسته‌ای را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، «کیم یونگ-جائه» سفیر کره‌شمالی در روسیه امروز-سه‌شنبه- اعلام کرد برنامه هسته‌ای کشورش با هدف مقابله با سیاست‌های تهدید‌آمیز آمریکا ادامه میابد.

وی تاکید کرد هیچ تحریمی نمی‌تواند سیاست‌های کره‌شمالی را تغییر دهد.

سفیر کره‌شمالی در روسیه در حالی این سخنان را مطرح کرد که شورای امنیت سازمان ملل متحد در اعتراض به آزمایش هسته‌ای اخیر پیونگ‌یانگ، تحریم‌های جدیدی علیه این کشور تصویب کرد.

کیم یونگ-جائه گفت: «ده‌ها سال است که باوجود تحریم‌های آمریکا به زندگی خود ادامه می‌دهیم. تحت سخت‌ترین تحریم‌ها همچنان به زندگی ادامه دادیم. اما در عوض به هرچیزی که می‌خواستیم، دست پیدا کردیم. اگر آمریکا فکر می‌کند به خاطر تحریم‌های جدید موضع ما تغییر می‌کند، دچار توهم شده است.»

وی افزود: «تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل با فشار آمریکا تصویب شده است. آمریکا به صورت غیرقانونی از شورای امنیت به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف کره‌شمالی مقابله با سیاست‌های تهدید‌آمیز آمریکا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..