تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین راهکارهای درمانی برای دردهای مزمن کمر

بهترین راهکارهای درمانی برای دردهای مزمن کمر

کمردرد یکی از بزرگترین مشکلات جسمی بزرگسالان است که شیوه زندگی نادرست، کم تحرکی، پشت میزنشینی طولانی مدت، اضافه وزن و بلندکردن اشیای سنگین مهمترین عوامل بروز این عارضه به شمار می روند. 
معمولا افراد در هنگام بلندکردن اشیای سنگین، متوجه آسیب وارد شده به کمر و ستون فقرات نیستند و روش محافظت از استخوان‌ها را نمی دانند. 
محققان دانشگاه کبک کانادا برای حل این مشکل الگوریتمی طراحی کرده‌اند. در این فناوری،‌ یک جفت حسگر درون کفی کفش قرار می‌گیرد و به راحتی موقعیت نادرست بدن هنگام فعالیت‌های بدنی و بلندکردن اشیا را تشخیص می‌دهد.
این حسگر به کمک یک شتاب سنج نحوه توزیع وزن بدن روی کمر و ستون فقرات را مشخص می‌کند و قادر به تشخیص تمام فشارهای ناشی از موقعیت بدن بر استخوان ها است. داده‌های ارسال شده از حسگر، به یک الگوریتم ارسال می‌شود تا موقعیت‌های صحیح و نادرست تشخیص داده شود. 
با استفاده از این اطلاعات، فیزیوتراپ‌ها می توانند بهترین راهکار درمانی را برای دردهای مزمن کمر و زانو ارایه دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین راهکارهای درمانی برای دردهای مزمن کمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..