تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از دو گلستانی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال دختران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ این اردو از امروز ۲۱ شهریور ۹۶ در مرکز ملی فوتبال در تهران برگزار می‌شود و ملی پوشان تا ۲۴ شهریور ماه تمرینات خود را زیر نظر معصومه جهانچی سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی انجام می‌دهند.


هستی حسینی و رقیه سادات شیخی، گلستانی‌های دعوت شده به اردو هستند که تلاش می‌کنند کیفیت بالای بازی خود را به مربیان ثابت کنند.


برگزاری طرح استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران مستعد از سوی مربیان یکی از دلایل حضور مداوم فوتبالیست‌های گلستان در اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف است.


انتهای پیام/ح

دو گلستانی در اردوی تیم ملی فوتبال دختران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از دو گلستانی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال دختران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..