تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام  برنامه هفته دفاع مقدس در دهگلان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدرضا حیدری در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع‌ مقدس شهرستان دهگلان با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های این هفته، گفت: اجرای طرح محرومیت‌زدایی از روستاها، راه‌اندازی ویزیت رایگان، پخش بسته‌های فرهنگی در مدارس، رژه موتور سواران، تشکیل محافل قرآنی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دهگلان است.

وی همچنین با اشاره به شجاعت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام و جوانان مسلمان ایرانی در جنگ تحمیلی بدون هیچ امکانات و پشتوانه‌ای جنگیدند و از ایران مردانه دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه دهگلان افزود: هشت سال دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری دلیرمردان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/م

برگزاری  برنامه هفته دفاع مقدس در دهگلان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام  برنامه هفته دفاع مقدس در دهگلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..