تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت پروژه شبیه ساز پروازی برای اولین بار در ایران/ اعلام نتایج پذیرش دوره‌های‌ کاردانی‌ ‌فنی حرفه ای/ زمان طلایی درمان سکته قلبی را از دست ندهید/ جزئیات تصویب آیین نامه جدید اردو‌های دانش آموزی

زمان اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه آزاد/معجزه حمام‌کردن در درمان دیابت/ماجرای مدرسه پلمپ شده ایرانی در امارات/خبر خوش برای حق التدریس‌های آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

چالش نقدینگی ربطی به سیاست‌های دارویی کشور ندارد/ صنعت داروسازی باید به تراز مثبت تجاری برسد
مشاور وزیر بهداشت با اشاره به چالش نقدینگی‌ صنعت داروسازی، گفت: وجود این بحران ربطی به سیاست‌های دارویی کشور ندارد.

ساخت پروژه شبیه ساز پروازی برای اولین بار در ایران
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: شبیه سازها اساسی ترین دستگاه های آموزش‌ پروازی است، که برای اولین بار در کشورمان ایجاد شده است.

نتایج پذیرش دوره‌های‌ کاردانی‌ ‌فنی حرفه ای اعلام شد
اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ آزمون ‌دوره‌های‌ کاردانی‌ ‌نظام‌ جدید (دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی)‌ سال ۹۶ منتشر شد.

2 ساعت ابتدایی، زمان طلایی درمان سکته قلبی
مهرپویا گفت: اگر فرد مبتلا به سکته قلبی در مدت کم‌تر از 2 ساعت به مرکز درمانی انتقال یابد می‌توان عوارض ناشی از سکته را به حداقل رساند.

رشد صنعت داروسازى در گرو تعامل با دنيا
غلامرضا اصغری گفت: صنعت دارويى ايران پتانسيل خوبى براى تعامل با كشورهاى دنيا دارد و با تعامل بيشتر می‌توانيم به ارتقاى ظرفيت صنعت داروسازى كشور کمک كنيم.

تصویب آیین نامه جدید اردو‌های دانش آموزی تا اوایل مهر ماه
وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه جدید اردوهای دانش‌آموزی و ضریب ایمنی بالا تا اوایل مهر ماه تصویب خواهد شد.

تشخیص زودهنگام سرطان با دستگاه «پت‌ اسکن» محقق شد
یک متخصص رادیولوژی‌ گفت: با تشخیص سریع سرطان به وسیله پت‌اسکن، درمان بیماران با کیفیت بیشتری صورت می‌گیرد.

صنعت داروسازی در انتظار تصمیم سازمان برنامه و بودجه
وزیر بهداشت گفت: امیدواریم با تمهیدات رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه مشکل نقدینگی صنعت داروسازی رفع شود.

تاثیر منفی غذا‌های ناسالم با ورزش از بین نمی‌رود
یک متخصص تغذیه گفت: این تصور که تاثیر مصرف غذا‌های ناسالم با ورزش از بین می‌رود، یک باور غلط است.

افتتاح خوابگاه دانشجویان خارجی برای اولین بار در دانشگاه تهران
به نژاد با اشاره به اینکه چند خوابگاه جدید به ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه تهران اضافه شده گفت: امسال برای اولین بار خوابگاه "اسکو" برای دانشجویان خارجی افتتاح شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت پروژه شبیه ساز پروازی برای اولین بار در ایران/ اعلام نتایج پذیرش دوره‌های‌ کاردانی‌ ‌فنی حرفه ای/ زمان طلایی درمان سکته قلبی را از دست ندهید/ جزئیات تصویب آیین نامه جدید اردو‌های دانش آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..