تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده متنی زومیت از رویداد معرفی آیفون ایکس اپل، امشب ساعت ۲۱:۱۵

اپل ساعت ۲۱:۳۰ امشب از گوشی‌‌های هوشمند جدید آیفون ایکس، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی می‌کند؛ پوشش زنده‌ی متنی زومیت از این رویداد دیدنی را از دست ندهید.

مقاله‌های مرتبط:

پس از یک سال انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌وقفه، اپل امشب طی مراسمی که در سالن‌ همایش‌های استیو جابز در اپل پارک برگزار می‌شود، از گوشی مورد انتظار آیفون ایکس که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون، طراحی شده است، رونمایی خواهد کرد؛ این گوشی از ویژگی‌هایی چون نمایشگر بدون حاشیه، بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه و پشتیبانی از واقعیت افزوده بهره خواهد برد؛ البته تنها ستاره‌ی رویداد امشبی اپل، آیفون ایکس نیست و کوپرتینونشین‌ها جانشین‌های دو گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس را با نام‌های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به جهانیان معرفی خواهند کرد.

زومیت به رسم سال‌های اخیر، امسال نیز پوشش زنده‌ی ویدیویی و متنی اختصاصی خود را برای رویداد اپل تدارک دیده است تا به‌صورت لحظه‌به‌لحظه، شما را از اتفاقات این رویداد آگاه کند؛ چنانچه به هر علتی امکان تماشای پوشش ویدیویی زومیت را ندارید، پوشش متنی ما از رویداد اپل را از دست ندهید.

* این صفحه‌ به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده متنی زومیت از رویداد معرفی آیفون ایکس اپل، امشب ساعت ۲۱:۱۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..